Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΚΥΡΙΟΣ...... ΚΑΤΑΦΥΓΗ ΜΟΥ




Παντοδύναμε, Πάνσοφε. Πανάγαθε Κύριέ μου. Συ υπήρξες μέχρι σήμερον δι'εμέ η δύναμις μου, η βοήθειά μου, η καταφυγή μου, ο ρύστης μου. Συ με διατηρείς μέχρι της ώρας αυτής εις την ζωήν και μου μου χαρίζεις πλήθος ευεργεσιών πνευματικών και υλικών. Συ με διαφυλάττεις από φανερούς και αφανείς κινδύνους. Συ με προφυλάττεις από ορατούς και αοράτους εχθρούς. Σε ευχαριστώ, Κύριέ μου , διότι τόσον στοργικώς φέρεσαι προς μίαν πτωχήν και αμαρτωλήν ψυχήν. Αξίωσέ με η ζωή  μου όλη να είναι μία συνεχής  έκφρασις της ευγνωμοσύνης μου προς σε.
Αξίωσε με να εμπιστεύωμαι τα πάντα εις την πατρικήν σου αγάπην, με την πεποίθησιν ότι πάντοτε θα είσαι πλησίον μου δια να με προστατεύης  και με οδηγής. Δος μου την χάριν σου, δια να επαναλαμβάνω  και εγώ τους λόγους του θεοπνεύστου ψαλμωδού  και να λέγω με ευγνωμοσύνην δια το παρελθόν , με εμπιστοσύνην δια το μέλλον. << Κύριος καταφυγή μου>>.

ΠΗΓΗ:(Ψαλμός  ιζ' 2)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου