Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΥΡΩ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΠΕΝΥ ΞΕΝΑΚΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ

Είμαι ο Μπίλυ ο ζουμερός, μια μικρή ρώγα σταφύλι και αυτά είναι τα βιβλία μου: «ΡΟΚ-Α-Μπίλυ ο ζουμερός!» και «ΡΟΚ-Α-Μπίλυ στα σύννεφα!» Μέσα στις σελίδες τους θα διαβάσετε τις περιπέτειές μου! Η παρέα μου κι εγώ ήρθαμε για να σας κάνουμε να ονειρευτείτε, να χαμογελάσετε, να διασκεδάσετε και να ταξιδέψετε με τα τραγούδια μας! Έτσι ξεκίνησε σήμερα το απόγευμα η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου στο Ναύπλιο σε γνωστό βιβλιοπωλείο σε μία κατάμεστη αίθουσα από πιτσιρίκια, από την συγγραφέα κα Αργυρώ Αγγελοπούλου ,καθώς και την Τραγουδίστρια κα Πένυ Ξενάκι. Την μουσική επιμέλεια του CD που δίνεται μαζί με το βιβλίο έχει οΤόλης Κετσελίδης.

Στο cd του πρώτου βιβλίου τραγουδούν οι: Γιάννης Ζουγανέλης, Έλντα Πανοπούλου, Μίρκα Παπακωνσταντίνου, Θανάσης Τσαλταμπάσης, Πένυ Ξενάκη, Σοφία Βόσσου, Βάσια Τριφύλλη, Γιάννης Γιοκαρίνης, Τζίμης Πανούσης, Χρήστος Δάντης, Γιάννης Μπέζος και Φιόνα Τζαβάρα!

Στο cd του δεύτερου βιβλίου μας τραγουδούν οι: Μάρθα Βούρτση, Γρηγόρης Βαλτινός, Ευριδίκη, Δημήτρης Σταρόβας, Ματθίλδη Μαγγίρα, Γιάννης Ζουγανέλης, Έλντα Πανοπούλου, Θανάσης Τσαλταμπάσης, Παύλος Χαϊκάλης, Πένυ Ξενάκη, Φιόνα Τζαβάρα, Κώστας Μακεδόνας, Δημήτρης Μπάσης, Αλέξανδρος Χατζής, Ποσειδώνας Γιαννόπουλος και Μάκης Δελαπόρτας!





Β&G STUDIO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου