Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Για ποια οικονομική κρίση μου μιλάτε... για την Πνευματική κρίση θα μιλήσει κανείς;




Παρατηρώ την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας. Οικονομική κρίση λένε...
Ακούω οικονομικούς και πολιτικούς αναλυτές να μιλάνε για κάτι spreads, PSI, σύμφωνο σταθερότητας και για συναίνεση. Ακούω δημοσιογράφους να υποστηρίζουν την κυβερνητική πολιτική κι άλλους να την κατηγορούν. Ακούω πολιτικούς να μιλάνε για μονόδρομο και για θυσίες... Παρακολουθώ ντοκιμαντέρ, με αφορμή την οικονομική κρίση, τα οποία μιλούν για ψεύτικο και απεχθές χρέος.



Και στο περιθώριο όλων αυτών ΖΩ την παρακμή του έθνους μου. Το ξεπούλημα της πατρίδας μου. Την αλλοίωση και σε πολλές περιπτώσεις τη διαγραφή των παραδόσεών μας.

ΖΩ έναν συνεχή πόλεμο ενάντια στο συνάνθρωπό μου και στο Θεό μου, ενάντια στην εκκλησία του και το ποίμνιό του. ΖΩ την εξαθλίωση, τους εκατοντάδες άστεγους, που αβοήθητοι από το κράτος έχουν υπογράψει συμβόλαιο θανάτου, με μοναδική ελπίδα σωτηρίας τους την Εκκλησία και μεμονωμένες προσπάθειες κάποιων σωματείων και συλλόγων. ΖΩ την αγωνία και την απόγνωση εκατομμυρίων ανέργων και την ανασφάλεια των εκατοντάδων εργαζομένων. ΖΩ την υποβάθμιση της ζωής των συνταξιούχων κι όλων όσων λέγονται Έλληνες.


Ζω και τρέμω, στενοχωριέμαι και ντρέπομαι, που νιώθω πως δεν μπορώ να κάνω κάτι για να τ' αλλάξω όλα αυτά! Φυσικά και δεν μπορώ! Κανείς μας δεν μπορεί! Γιατί ενεργούμε ο καθένας μόνος του, ο καθένας για τον εαυτό του. Γιατί έτσι επιλέξαμε. Βάλαμε το εγώ πάνω από το εμείς. Ξεχάσαμε τον συνάνθρωπό μας και πορευτήκαμε στη ζωή μας με μόνο σύντροφο τον εαυτό μας. Εγωιστές όλοι μας!!! Και σ' όλα τ' άλλα, βγάλαμε από τη ζωή μας και τον Χριστό, την μοναδική Αλήθεια και την πραγματική Ελπίδα μας.


Πιστεύαμε πως είμαστε ικανοί για όλα. Ότι ο καθένας πρέπει να στηρίζεται στις δυνάμεις του και όλα μπορεί να τα καταφέρει. Να τι καταφέραμε... Τα βιώνουμε τώρα! Ο εγωισμός μας και η αδιαφορία μας για τον συνάνθρωπο και τον Χριστό, μας οδήγησαν ως εδώ!


Για ποια οικονομική κρίση μου μιλάτε... Για την Πνευματική κρίση θα μιλήσει κανείς;


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/02/blog-post_217.html#ixzz1m4fs0Pvp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου