Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Η διαφήμιση που έκανε 1.397.719 χρήστες να δακρύσουν



Πάνω από 1.000.000 χρήστες του διαδικτύου είδαν το βίντεο που δημιουργήθηκε για μία ασφαλιστική εταιρεία, την Thai Insurance. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί εάν κανείς το θυμάται για τη διαφήμιση αυτή καθεαυτή κι όχι για τη συγκινητική ιστορία που διαδραματίζεται ανάμεσα σε έναν πατέρα και την κόρη του. Καμιά φορά δεν χρειάζεται να πεις με λέξεις πως αγαπάς κάποιον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου