Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Ω ΙΗΣΟΥ ΜΟΥ

 

Αυτός ο ύμνος του Αποστόλου σου έγινε και δικός μου ύμνος. Ύμνος της ψυχής μου. Ύμνος της καρδιάς μου. Ύμνος όλης μου της ύπαρξης. Ο προσωπικός μου ύμνος.
  Είναι για μένα, ω Ιησού, ό ύμνος αυτός, ύμνος της αγάπης μου σε Σένα. Μιας αγάπης που συ μου ενέπνευσες με τη διδαχή σου. Με τη βιοτή  σου εδώ στη γη. Μα πάνω απ'όλα με τη θυσία σου πάνω στο φρικτό Γολγοθά. Πάνω στο ξύλο του Σταυρού. Πάνω εκεί, ανάμεσα στη γη και στον ουρανό. Γιατί εκείνο το τίμιο Αίμα σου, που έρρευσε πάνω στο σταυρό, έρρευσε και για τη σωτηρία της δικής μου ψυχής. Αυτό το πανάγιο αίμα σου, ω Ιησού, μεταγγίσθηκε και στο δικό μου  αίμα. Και μόνο γι'αυτό σε διακονώ και θα σε διακονώ ως τη στερνή ώρα της ζωής μου εδώ στη γη. Και θέλω αυτός ο αποστολικός ύμνος της αγάπης να είναι ο τελευταίος μου ύμνος πρίν τα χείλη μου τα σφραγίσει  ο θάνατος. Αμήν


ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠ.ΠΕΤΡΟ
ΤΟΥ ΑΡΧΙΜ. ΓΕΡΒΑΣΙΟΥ ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΥ (ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου