Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΓΚΑΒΟΥΝΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ

Σήμερα το πρωί στο κτήριο του ΟΑΕΔ στο Άργος που βρίσκετε στην οδό Κορίνθου ο Πρόεδρος της ΚΕΔΑΜ κ.Ν.Γκαβούνος μαζί με 5-6 εργαζόμενους της ΚΕΔΑΜ έκαναν κατάληψη. Σύμφωνα με δήλωση του ιδίου ο λόγος για τον οποίο προέβησαν στην συγκεκριμένη πράξη διαμαρτυρίας είναι η αναλγησία του κράτους. Πιο συγκεκριμένα μας είπε τα εξής: «Μέσω του προγράμματος 55-65 του ΟΑΕΔ προσλάβαμε 10 εργαζόμενους τον Φεβρουάριο και εώς τώρα έχουμε πληρώσει περίπου 90 χιλιάδες ευρώ, όμως δεν έχουμε πάρει τα χρήματα από τον ΟΑΕΔ. Σε επίσκεψη μου στην Αθήνα στην αρμόδια υπηρεσία μου είπαν πως θα πάρουμε τα χρήματα μιας και έχω υπογράψει κατά την κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών για την ένταξη μας στο πρόγραμμα υπεύθυνη δήλωση που μου ζητήθηκε και η οποία ανέγραφε ότι δεν συμμετέχουμε στο πρόγραμμα De Minimis. Όμως προσκρούονται αυτά που μου είπε ο υπεύθυνος του προγράμματος στην Αθήνα με αυτά που ο ίδιος ζητάει από τους υπευθύνους του τοπικού ΟΑΕΔ. Εμείς είμαστε εδώ και θα είμαστε μέχρι να ξεκαθαρίσει το θέμα.» . Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η διοίκηση εξ Αθηνών πιέζει για να φύγουν οι καταληψίες και ίσως μετά το πέρας του ωραρίου λειτουργίας της υπηρεσίας να υπάρχουν συλλήψεις των καταληψιών.

B&G STUDIO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου