Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

«Οικογένεια Χριστοδούλου» -ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ


Μερίδιο από την άκρως ανταγωνιστική, αλλά με μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης αγορά φυσικών χυμών, που δεν προέρχονται από συμπύκνωμα (NFC), διεκδικoύν με όπλο την ελληνική πρώτη ύλη και την εμπειρία οι Αφοί Χριστοδούλου.
Η γνωστή εταιρεία που εδώ και πολλά χρόνια παράγει χυμούς, κονσέρβες και φρουτοπαρασκευάσματα για λογαριασμό μεγάλων βιομηχανιών αλλά και αλυσίδων λιανικής συμπληρώνει οσονούπω ένα χρόνο από την ημέρα που αποφάσισε να κάνει πρεμιέρα στο ράφι με το δικό της brandname: Ήταν Οκτώβριος του 2011 όταν ο όμιλος CΗB-VITCOM (όπως είναι το πλήρες όνομά του) λάνσαρε έξι νέους χυμούς με την επωνυμία «Οικογένεια Χριστοδούλου», οι τρεις εξ αυτών μάλιστα βιολογικοί. Στο διάστημα που μεσολάβησε τα προϊόντα κατάφεραν να αφήσουν το στίγμα τους στην αγορά και να κερδίσουν ουκ ολίγους φανατικούς αγοραστές.
«Είμαστε ικανοποιημένοι από την ανταπόκριση του κοινού, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές συνθήκες αλλά και το γεγονός ότι πρόκειται για μια πολύ δύσκολη αγορά», λέει στην Agrenda ο Αλέξανδρος Χριστοδούλου, ένας εκ των τεσσάρων αδερφών που σήμερα συνεχίζουν την παράδοση που ξεκίνησε το 1955 ο Νίκος Χριστοδούλου ιδρύοντας την οικογενειακή επιχείρηση εμπορίας και, εν συνεχεία, επεξεργασίας φρούτων στο Ναύπλιο. «Το να «βγούμε» στο ράφι με το δικό μας brand σε μια τέτοια δύσκολη εποχή ήταν αναμφίβολα ένα ρίσκο. Όμως, θέλαμε να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι στην προσπάθεια να «εκπαιδεύσουμε» τον Έλληνα καταναλωτή σε αυτό το εκπληκτικό προϊόν που λέγεται φυσικός χυμός και δεν προέρχεται από συμπύκνωμα», συμπληρώνει εξηγώντας το σκεπτικό με το οποίο η εταιρεία αποφάσισε να γυρίσει σελίδα.
Η διάθεση ξεκίνησε μέσα από τα καταστήματα των Σκλαβενίτης, Μy Market και ΑΒ Βασιλόπουλος με την προοπτική να επεκταθεί και στη Βόρεια Ελλάδα. Η εταιρεία προτίμησε να μην επενδύσει στην επικοινωνιακή προώθηση των νέων προϊόντων, ποντάροντας πολλά στην ποιότητα και στην ελληνική καταγωγή. «Οι πρώτες μας ύλες είναι αμιγώς ελληνικές, τουλάχιστον εκεί όπου υπάρχει επαρκής παραγωγή», εξηγεί ο κ. Χριστοδούλου.
Ποια είναι η CHB-Vitcom
Οι Έλληνες καταναλωτές μπορεί να τους γνώρισαν σχετικά πρόσφατα με… τ’ όνομά τους, όμως για τους επιχειρηματίες του χώρου των τροφίμων καθώς και για τους παραγωγούς φρούτων, οι Αφοί Χριστοδούλοι είναι «παλιοί γνώριμοι».
Μεταξύ των άλλων δραστηριοτήτων της, η CΗB VITCOM –όπως είναι το πλήρες όνομά της- παράγει και συσκευάζει χυμούς και αναψυκτικά για μεγάλες βιομηχανίες αλλά και αλυσίδες λιανικής.

http://argolida-net.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου