Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

"ΕΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ"



Γλυκειά και θελκτική λέξη, που ακτινοβολεί μέσα μου και γύρω μου ουράνιο φως.
Σήμερα εδέχθην την αγιαστικήν δύναμιν της ψυχής μου, του πνεύματός μου, της καρδίας μου,των αισθήσεων μου.
Επήρα μέσα μου την ζωήν του Ιησού ζωήν θείαν και ανθρώπινην.
Και δι'ένα  αρκετά μακρόν διάστημα, οι άγιοι άγγελοι αφήκαν το ουράνιον θυσιαστήριον, όπου λατρεύουν διαρκώς τον Θεό, με περιεστοίχισαν με περιεκύκλωσαν, και σαν να εζήλεψαν την ευτυχία μου.
Ο φύλαξ άγγελός μου έμεινε κοντά μου και μου διήγειρε αισθήματα ειρήνης, χαράς, ευγνωμοσύνης, αγάπης.
Ω άγιε άγγελε, είναι δια σε γλυκειά η ώρα αυτή, η ώρα της θείας Κοινωνίας μου. Πόσον την περιμένεις! Πόσον με μακαρίζεις  δια την ευτυχία μου αυτή, την ευτυχίαν να κατέχω τον Ιησούν.
Ο  Ιησούς είναι το στήριγμά σου.
Ο Ιησούς είναι ο εμπνευστής σου.
Ο Ιησούς είναι η ανέκφραστος χαρά και η ειρήνη σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχειοθήκη ιστολογίου